Coca Cola, İlk Fütüristik Lezzet Olarak Tanımladığı Yeni İçeceği Y3000’i Tanıttı

Dünya’nın en popüler içecek markalarından biri olan CocaCola, teknolojiye olan bağlılığını bir kez daha kanıtladı. Yapay zekâ teknolojisi ile geliştirilen ve adeta geleceği yansıtan yeni bir içecek olan CocaCola Y3000, tüm ihtişamıyla tanıtıldı. Yeni lezzet ABD, Kanada ve Çin’in yanı sıra Avrupa ve Afrika’daki bazı ülkelerde satışa sunuldu.

CNBC’nin haberine göre, bu heyecan verici yeni içecek, hem normal hem de sıfır şekerli çeşitleriyle raflardaki yerini alıyor.

Tüketicilerin tat tercih verilerinin yapay zekaya aktarımıyla ortaya çıkarılan bu içecek hakkında test uzmanları, bu yeni içeceğin, kolanın klasik tadının yanı sıra bir de ahududulu bir lezzete sahip olduğunu belirtiyor.

Şirket, kutusu, ambalajı ve tadı yapay zeka kullanarak oluşturulduğu için bu içeceği “ilk fütüristik lezzet” olarak tanımlıyor.

Coca Cola’nın yöneticilerinden Oana Vlad, ‘Coca-Cola’nın 3000 yılında da bugün olduğu gibi geçerli ve ferahlatıcı olacağını umuyoruz, bu nedenle gelecekten gelen bir Coca-Cola’nın tadının nasıl olabileceğini ve ne tür deneyimlerin kilidini açacağını keşfetmek için kendimize meydan okuduk’  dedi.

Yeni lezzete kıyafetler de eşlik edecek.

İkonik içecek markası, moda dünyasının önde gelen markalarından Ambush ile bir araya gelerek, yılın son aylarında yine fütüristik tasarımlı bir kıyafet koleksiyonu çıkarmaya hazırlanıyor. Bu eşsiz işbirliği, CocaCola’nın lezzetli dünyasını moda severlerin beğenisine sunacak.

İçeceğin tanıtımı ?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir